Komunikaty


03.09.2009
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY



29.06.2009

Przetarg nieograniczony
na realizację zadania pn.

„Budowa świetlicy wiejskiej
przy Zabytkowym Zakładzie Hutniczym
w Maleńcu”


 



Dokumentacja::
Specyfikacja_Istotnych_Warunkow_Zamowienia.doc
SZCZEGOLOWE SPECYFIKACJE_TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBOT
Zalacznik_nr_1_formularz_ofertowy_i_oswiadczenia.doc
Zalacznik_nr_2.doc
Zalacznik_nr_3.doc
Zalacznik_nr_4.doc
Zalacznik_nr_5_projekt_umowy.doc

specyfikacja_techniczna_sanitarne-Swietlica_Wiejska_w_Malencu
wiezba_dachowa-Swietlica_Wiejska_w_Malencu
specyfikacja_techniczna-elektryczne-Swietlica_Wiejska_w_Malencu
rzut_przyziemia-Swietlica_Wiejska_w_Malencu
rzut_dachu-Swietlica_Wiejska_w_Malencu
przekroj-Swietlica_Wiejska_w_Malencu
Przedmiar-Swietlica_Wiejska_w_Malencu
Przedmiar_robot-Swietlica_Wiejska_w_Malencu
projekt_budowlany_Maleniec-Swietlica_Wiejska_w_Malencu
konstrukcja_strop-Swietlica_Wiejska_w_Malencu
konstrukcja_nadproża-Swietlica_Wiejska_w_Malencu
fundamenty-Swietlica_Wiejska_w_Malencu
elewacje-Swietlica_Wiejska_w_Malencu

uzupełnienie dokumentacji:
Maleniec_wod-kan_i_C.O._opis
Maleniec- inst_sanit
opis_techniczny-instalacje_elektryczne-Swietlica_Wiejska_w_Malencu
rzut_dachu-instalacje_elektryczne-Swietlica_Wiejska_w_Malencu
rzut_przyziemia-instalacje_elektryczne-Swietlica_Wiejska_w_Malencu
schemat_ideowy_zasilania-Swietlica_Wiejska_w_Malencu




16.10.2008

Zarząd Stowarzyszenia
"Lokalna Grupa Działania - U ŹRÓDEŁ"
Modliszewice, ul. Piotrkowska 30
26-200 Końskie

OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO
KIEROWNIK BIURA LGD - U ŹRÓDEŁ

Wymagania wobec kandydata:

Główne Zadania:

Warunki zatrudnienia:

Kandydat zobowiązany jest złożyć:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać pocztą na adres Stowarzyszenia "Lokalna Grupa Działania - U ŹRÓDEŁ" z dopiskiem "Nabór na kierownika biura LGD" w terminie do dnia 5 listopada 2008 r.
Nabór przebiegać będzie w oparciu o Regulamin naboru na stanowisko Kierownika biura LGD - U ŹRÓDEŁ dostępny na stronie internetowej Stowarzyszenia http://www.uzrodel.pl w zakładce Dokumenty do pobrania.

Zarząd
Stowarzyszenia LGD - U ŹRÓDEŁ




03.04.2008
INFORMACJA

Starostwo Powiatowe w Końskich informuje, iż Zarząd Powiatu w Końskich Uchwałą nr 17/2008 z dnia 27 marca 2008 roku zatwierdził procedury określające szczegółowy tryb składania, rozpatrywania wniosków i przyznawania jednorazowych dotacji ze środków PFRON na rozpoczęcie działalności gospodarczej, rolniczej albo na wniesienie wkładu do spółdzielni socjalnej dla osób niepełnosprawnych.



27.12.2007
OGŁOSZENIE O WYBORZE USŁUGI



27.12.2007
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA



13.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU USŁUGI:
Usługę żywnościową polegającą na przygotowaniu i dostarczaniu całodziennego wyżywienia dla wychowanków Wielofunkcyjnej Placówki Pomocy Dziecku i Rodzinie w Stąporkowie

DOKUMENTACJA DO POBRANIA

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami (plik .doc)

Załączniki do SIWZ:

  1. zestawienie_wydanych_calodziennych posilkow.doc (plik .doc)
  2. szczegołowy_opis_przedmiotu_zamowienia.doc (plik .doc)
  3. formularz_oferty.doc (plik .doc)
  4. oswiadczenie_o_spełnianiu_warunkow.doc (plik .doc)
  5. projekt_umowy.doc (plik .doc)



23.11.2007
OGŁOSZENIE

Starosty Koneckiego
o otwartym konkursie ofert na realizację zadania z zakresu pomocy społecznej
w okresie od 1 stycznia 2008 roku do 31 grudnia 2008 roku
na prowadzenie środowiskowych form wsparcia dla dzieci ze środowisk
najuboższych i dysfunkcyjnych � placówek wsparcia dziennego.



  1. Rodzaj zadania
    Starosta Konecki, zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (Dz. U. z 2004 r., Nr 64, poz. 593 z pón. zm.) zaprasza organizacje pozarządowe do składania ofert na realizację w okresie od 1 stycznia 2008 roku do 31 grudnia 2008 roku, zadania z zakresu pomocy społecznej: prowadzenie środowiskowych form wsparcia dla dzieci ze środowisk najuboższych i dysfunkcyjnych � placówek wsparcia dziennego.

  2. Wysokość dotacji na realizację zadania
    Wysokość środków finansowych na realizację zadania przeznaczone w projekcie budżetu Powiatu Koneckiego na rok 2008 wynosi: 90.000,00 złotych.

  3. Warunki przyznania dotacji
    Dotacja zostanie przyznana podmiotom wyłonionym w drodze konkursu, z uwzględnieniem charakteru placówki, potrzeb dzieci tam przebywających oraz terytorialnego zasięgu poszczególnych placówek.

  4. Termin i warunki realizacji zadania
    Zadanie winno być zrealizowane w okresie od 1 stycznia 2008 roku do 31 grudnia 2008 roku, przy zachowaniu następujących warunków:



  5. Termin składania ofert
    Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20 grudnia 2007 roku do godziny 15:00 w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Staszica 2, 26 � 200 Końskie. Jedna oferta dotyczy działalności jednej placówki. W przypadku składania przez jeden podmiot kilku ofert (dotyczących kilku placówek), wymagane jest złożenie przy każdej z nich kompletu dokumentów.

  6. Tryb i kryteria stosowane przy wyborze oferty.
    Starosta Konecki powoła najpóniej do dnia, w którym upływa termin składania ofert ( tj. do dnia 20 grudnia 2007 roku), trzyosobowy zespół ("Komisję")

    opiniujący oferty. Komisyjne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 21 grudnia 2007 roku o godzinie 11:00. Dopuszcza się udział przedstawicieli oferentów we wstępnym posiedzeniu Komisji podczas którego nastąpi otwarcie złożonych ofert i sprawdzenie dokumentacji pod względem formalnym.

    Oferty sporządzone wadliwie albo niekompletne co do wymaganego zestawu dokumentów lub informacji pozostaną bez rozpatrzenia. W terminie do 7 dni od dokonania wstępnego sprawdzenia Komisja rozpatrzy oferty i dokona wyboru ofert biorąc pod uwagę kryteria określone w art. 31 ust. 1 pkt 1-6 ustawy o pomocy społecznej, a ponadto:



    Powyższy warunek zostanie spełniony w przypadku przedstawienia przez oferenta przyrzeczenia zawarcia umowy, w oparciu o którą oferent będzie dysponował prawem do lokalu;



    Wyniki konkursu oraz warunki zlecenia realizacji zadania zostaną podane do publicznej wiadomości w ciągu 3 dni od wyłonienia podmiotów, którym te zadania zostaną zlecone.

  7. Procedura składania ofert.
    Oferty należy składać w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Końskich przy ul. Staszica 2 , w nieprzekraczalnym terminie do 20 grudnia 2007 roku. Oferty należy składać na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 grudnia 2005 r. w sprawie wzoru oferty realizacji zadania publicznego, ramowego wzoru umowy o wykonanie zadania publicznego i wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz. U. nr 264, poz. 2207). Ofert należy składać w zamkniętej kopercie, w miejscu i czasie określonym w ogłoszeniu. Koperta powinna być zamknięta z oznaczeniem nazwy i adresu podmiotu oraz nazwy zadania określonego w konkursie.

Wymagana dokumentacja

Starosta Konecki
/-/ Andrzej Marek Lenart




30.10.2007
OGŁOSZENIE

Powiatowy Inspektor Nadzoru
Budowlanego w Końskich
ul. Staszica 2, 26-200 Końskie
PINB.0717- 104/07

Końskie dn. 2007-10-30


KOMUNIKAT


W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 10 maja 2007 r. o zmianie ustawy - Prawo budowlane oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 99, poz. 665) niniejszym pismem uprzejmie informuję, że właściciel lub zarządca obiektu budowlanego jest obowiązany:
  1. utrzymywać i użytkować obiekt zgodnie z zasadami, o których mowa w art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (j. t. Dz. U. z 2006r Nr 156, poz. 1118 ze zm.) tj. obiekt budowlany należy użytkować w sposób zgodny z jego przeznaczeniem i wymaganiami ochrony środowiska oraz utrzymywać w należytym stanie technicznym i estetycznym, nie dopuszczając do nadmiernego pogorszenia jego właściwości użytkowych i sprawności technicznej, w szczególności w zakresie związanym z wymaganiami, o których mowa w ust. 1 pkt. 1-7
  2. zapewnić, dochowując należytej staranności, bezpieczne użytkowanie obiektu w razie wystąpienia czynników zewnętrznych oddziaływujących na obiekt, związanych z działaniem człowieka lub sił natury, takich jak: wyładowania atmosferyczne, wstrząsy sejsmiczne, silne wiatry, intensywne opady atmosferyczne, osuwiska ziemi, zjawiska lodowe na rzekach i morzu oraz jeziorach i zbiornikach wodnych, pożary lub powodzie, w wyniku których następuje uszkodzenie obiektu budowlanego lub bezpośrednie zagrożenie takim uszkodzeniem, mogące spowodować zagrożenie życia lub zdrowia ludzi, bezpieczeństwa mienia lub środowiska.";
Ponadto obiekty budowlane powinny być w czasie ich użytkowania poddawane przez właściciela lub zarządcę kontroli (art. 62 ust. 1):
  1. okresowej, co najmniej raz w roku, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego:
    1. elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu,
    2. instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska,
    3. instalacji gazowych oraz przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych);
  2. okresowej, co najmniej raz na 5 lat, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia; kontrolą tą powinno być objęte również badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów;
  3. okresowej w zakresie, o którym mowa w pkt 1, co najmniej dwa razy w roku, w terminach do 31 maja oraz do 30 listopada, w przypadku budynków o powierzchni zabudowy przekraczającej 2.000 m2 oraz innych obiektów budowlanych o powierzchni dachu przekraczającej 1.000 m2; osoba dokonująca kontroli jest obowiązana bezzwłocznie pisemnie zawiadomić właściwy organ o przeprowadzonej kontroli;
  4. bezpiecznego użytkowania obiektu każdorazowo w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 61 pkt 2.";
Powiatowy Inspektor Nadzoru
Budowlanego w Końskich

inż. Henryk Wąsik









22.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMŁWIENIU PUBLICZNYM NA:
Roboty budowlane związane z realizacją II etapu przebudowy parteru w budynku internatu w Stąporkowie pod potrzeby placówki wielofunkcyjnej

DOKUMENTACJA DO POBRANIA

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami (plik .doc)



14.11.2007
OGŁOSZENIE O WYNIKU POST�POWANIA

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Końskich, ul. Staszica 2,
26-200 Końskie, tel/fax: (0-41) 372-8406,
e-mail: pcpr.powiatkonecki@wp.pl






ogłasza, że w przetargu nieograniczonym pn.:
"Roboty budowlane związane z realizacją II etapu przebudowy parteru w budynku internatu w Stąporkowie pod potrzeby placówki wielofunkcyjnej",

w dniu 12 listopada 2007 roku wybrana została oferta firmy:
Firma HYDROGAZ Krzysztof Dębowski, Końskie, ul. Kołłątaja 5/1
w cenie brutto: 295.000,00 złotych.





12.10.2007
OGŁOSZENIE O UNIEWAĄNIENIU POST�POWANIA O UDZIELENIE ZAMŁWIENIA PUBLICZNEGO



09.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMŁWIENIU PUBLICZNYM NA:
na wykonanie zamówienia pn. "DOSTAWA SPRZ�TU KOMPUTEROWEGO"


Uwaga: Forma ogłoszenia na poniższych zdjęciach jest podyktowana awarią na stronach Urzędu Zamówień Publicznych.
Przepraszamy za niedogodności.

DOKUMENTACJA DO POBRANIA

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (plik .doc)

Załączniki do SIWZ:

  1. specyfikacja_techniczna.doc
  2. formularz_oferty.doc
  3. projekt_umowy_dostawy.doc

26.10.2007
OGŁOSZENIE O WYNIKU PRZETARGU







27.09.2007
GRUPY WSPARCIA

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Końskich

ZAPRASZA

Osoby zainteresowane uczestnictwem w następujących grupach wsparcia:
oraz osoby zainteresowane uzyskaniem porad z zakresu:

Udział w grupach wsparcia oraz korzystanie z poradnictwa jest

N I E O D P Ł A T N E


Grafik spotkań z poszczególnymi terapeutami i specjalistami:

Poniedziałek:
(siedziba PCPR w Końskich - ul. Staszica 2, parter, wejście od strony ul. Warszawskiej (041) 372-84-06)

godz. 16.00 - 19.00 poradnictwo psychologiczne dla osób stosujących przemoc.
godz. 15.30 - 18.30 poradnictwo prawne.


Wtorek:
(siedziba Przedszkola Samorządowego Nr 5, ul. Ks. Józefa Granata)

godz. 16.30 - 19.00 grupa wsparcia dla kobiet współuzależnionych, żon alkoholików i ofiar przemocy.
godz. 16.30 - 19.00 grupa wsparcia dla rodziców i opiekunów z rodzin dysfunkcyjnych.
godz. 16.30 - 19.00 grupa wsparcia dla dzieci z rodzin współuzależnionych.


Czwartek:
(siedziba PCPR w Końskich - ul. Staszica 2, parter, wejście od strony ul. Warszawskiej.)

godz. 10.00 - 13.00 poradnictwo psychologiczne dla osób uzależnionych.
godz. 10.00 - 13.00 poradnictwo prawne.
godz. 16.00 - 18.00 poradnictwo psychologiczne dla osób uzależnionych.



13.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMŁWIENIU PUBLICZNYM NA:
wykonanie robót budowlanych związanych z montażem drzwi wejściowych zewnętrznych dwuskrzydłowych w Wielofunkcyjnej Placówce Pomocy Dziecku i Rodzinie w Stąporkowie

DOKUMENTACJA DO POBRANIA

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (plik .doc)

Załączniki do SIWZ:

  1. formularz_oferty.doc
  2. projekt_umowy.doc



04.09.2007
OGŁOSZENIE O WYNIKU PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

O G Ł O S Z E N I E


Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Końskich,
ul. Staszica 2,
26-200 Końskie,
fax: 0-41/372-8406,
e-mail: pcpr.powiatkonecki@wp.pl


ogłasza, że w przetargu nieograniczonym pn.:
"sporządzenie kosztorysu inwestorskiego, obejmującego roboty budowlane związane z realizacją II etapu przebudowy parteru w budynku internatu w Stąporkowie pod potrzeby placówki wielofunkcyjnej",
w dniu 03 września 2007 roku wybrana została oferta firmy:
EKO - DOM PROJEKTY BUDOWLANE, ul. Maja 4, 26-200 Końskie,
w cenie brutto: 3.660,00 zł.



24.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMŁWIENIU PUBLICZNYM NA:
sporządzenie kosztorysu inwestorskiego

DOKUMENTACJA DO POBRANIA

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (plik .doc)

Załączniki do SIWZ:

  1. zalacznik_nr1_do_siwz.doc
  2. projekt_umowy.doc



17.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM NA:
opracowanie projektu, uzupełnienie i załozenie szczegółowej osnowy III klasy na obiekcie: gmina Smyków

DOKUMENTACJA DO POBRANIA

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (plik .doc)

Załączniki do SIWZ:

  1. Formularz ofertowy.doc
  2. Warunki techniczne.doc
  3. Umowa-wzor.doc

30.07.2007
OGŁOSZENIE O WYNIKU PRZETARGU









12.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMŁWIENIU PUBLICZNYM

DOKUMENTACJA DO POBRANIA

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (plik .doc)

Załączniki do SIWZ:

  1. Specyfikacja techniczna sprzętu komputerowego - Zał. nr 1 do SIWZ
    Załącznik_nr1_ do_SIWZ_Specyfikacja_techniczna.doc
  2. Formularz oferty na dostawę sprzętu komputerowego - Zał. nr 2 do SIWZ
    Załącznik_nr2_do_SIWZ_Formularz_oferty.doc
  3. Wzór umowy - Załącznik nr 3 do SIWZ
    Załącznik_nr3_do_SIWZ_Projekt_umowy.doc

24.07.2007
OGŁOSZENIE O WYNIKU PRZETARGU





11.07.2007
OGŁOSZENIE O WYNIKU PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO



25.06.2007
OGŁOSZENIE O WYNIKU PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO



20.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMŁWIENIU - usługi
(Usługi projektowe w zakresie przebudowy budynku biurowego w Końskich
przy ulicy Staszica 2)

(kliknij zdjęcie, aby je powiększyć)



DOKUMENTACJA DO POBRANIA

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (plik .doc)

Załączniki do SIWZ:

  1. Formularz ofertowy (plik .doc)
  2. Umowa o prace projektowe /projekt/ (plik .doc)





13.06.2007


Znak:KD.343-1/07                                                                           Końskie 2007.06.13.

OGŁOSZENIE O ZAMŁWIENIU PUBLICZNYM

  1. Nazwa i adres Zamawiającego
    Starostwo Powiatowe w Końskich
    26-200 Końskie
    ul. Staszica 2
    Fax : 041/ 372 83 20, e-mail: starostwo@powiat.konskie.pl
    Tel: 041/372 83 20, 041/372 41 34
    Godziny urzędowania: od 7 30 do 15 30.
    Godziny otwarcia kasy: od 8.00 do 14.30
    NIP: 658 17 07 341, Regon: 291018514

  2. Określenie trybu zamówienia
    Zamówienie publiczne prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podst. art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z pón. zm.), czytaj dalej jako PZP.

  3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
    Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie zamieszczona na stronie internetowej spkonskie.bip.ornak.pl

  4. Określenie przedmiotu oraz wielkości zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych wykonanych zgodnie z załącznikiem nr 8 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. Nr 133, poz. 1123 z póniejszymi zmianami) w ilości:
    1. tablice samochodowe do - 36000 szt.
    2. tablice motocyklowe do - 1800 szt
    3. tablice motorowerowe do - 1800 szt
    oraz odbiór i kasacja tablic złomowych

    Kod wg Wspólnego Słownika Zamówień:
    27520000-6 Wyroby aluminiowe
    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

  5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

  6. Termin wykonania zamówienia
    Termin wykonania zamówienia - 30 czerwiec 2010 r.

  7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
    7.1.Opis warunków udziału w postępowaniu
    W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
    1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP
    2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1.,
    3. działają na podstawie zezwolenia, o którym mowa w art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z póniejszymi zmianami)
    4. udzielą gwarancji na dostarczone tablice na okres 3 lat licząc od daty ich dostarczenia,
    5. spełniają wszystkie warunki określone w SIWZ.
    6. Prowadzą działalność gospodarczą, w zakresie której znajduje się przedmiot zamówienia.
    .2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
    Na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów Zamawiający dokonana oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia.

  8. Informacja na temat wadium
    Wykonawca wnosi w terminie do dnia 22 czerwca 2007r. - godz.9.30 wadium w wysokości 13200 zł w jednej z form określonych w art.45 ust.6 ustawy PZP.
    W przypadku zamiaru wniesienia wadium w pieniądzu, wpłaty należy dokonać przelewem na konto: BPH Oddział w Końskich nr konta 88106000760000330000112853 z oznaczeniem że dotyczy "przetargu na tablice rejestracyjne". Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty dowód wpłaty.

  9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
    Jedynym kryterium oceny ofert jest cena oferty wyliczona przez Wykonawcę w sposób następujący:
    Co = 36000xC1 + 1800xC2 + 1800xC3
    przy czym:
    Co - cena oferty brutto
    C1 - cena jednostkowa brutto tablicy samochodowej
    C2 - cena jednostkowa brutto tablicy motocyklowej
    C3 - cena jednostkowa brutto tablicy motorowerowej
    Znaczenie kryterium cenowego wynosi 100%, przy czym 1% = 1pkt.

  10. Miejsce i termin składania ofert
    Oferty należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Końskich, 26-200 Końskie, ul. Staszica 2 (pok. nr 5 - kancelaria główna) w terminie do dnia 22 czerwca 2007r.- godz. 10.00.
    Otwarcie ofert nastąpi w sali konferencyjnej (pok. nr 229 II p.) w dniu 22 czerwca 2007r o godz.1030.

  11. Termin związania ofertą
    Wykonawca będzie związany złożoną ofertą 30 dni.

  12. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
    Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

  13. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 13 czerwca 2007r.
Starosta Konecki
/-/ Andrzej Lenart