Komunikaty
03.09.2009
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
29.06.2009
Przetarg nieograniczony
na realizację zadania pn.
„Budowa świetlicy wiejskiej
przy Zabytkowym Zakładzie Hutniczym
w Maleńcu”
Dokumentacja::
16.10.2008
Zarząd Stowarzyszenia
"Lokalna Grupa Działania - U ŹRÓDEŁ"
Modliszewice, ul. Piotrkowska 30
26-200 Końskie
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO
KIEROWNIK BIURA LGD - U ŹRÓDEŁ
Wymagania wobec kandydata:
- wykształcenie wyższe (preferowane zarządzanie);
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych;
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
- staż pracy minimum 4 lata, w tym co najmniej 2 lata na stanowisku kierowniczym lub na samodzielnym stanowisku;
- zdolność do samodzielnego podejmowania decyzji;
- biegła obsługa komputera i Internetu;
- biegła znajomość któregoś z oficjalnych języków UE;
- znajomość przepisów prawa i zagadnień związanych z funduszami Unii Europejskiej oraz rozwojem obszarów wiejskich, która zostanie potwierdzona pozytywnym wynikiem pisemnego testu;
- prawo jazdy kat. B.
Główne Zadania:
- koordynowanie pracy Biura LGD - U ŹRÓDEŁ
- realizacja celów i zadań określonych przez Zarząd
Warunki zatrudnienia:
- umowa o pracę;
- wymiar czasu pracy - pełen etat;
Kandydat zobowiązany jest złożyć:
- list motywacyjny;
- życiorys - curriculum vitae;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
- dokumenty poświadczające staż pracy;
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w Lokalnej Grupie Działania - U ŹRÓDEŁ zgodnie z ustawą
z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity z 2002 roku, Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.) poświadczone własnoręcznym podpisem;
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać pocztą na adres Stowarzyszenia "Lokalna Grupa Działania - U ŹRÓDEŁ" z dopiskiem "Nabór na kierownika biura LGD"
w terminie do dnia 5 listopada 2008 r.
Nabór przebiegać będzie w oparciu o Regulamin naboru na stanowisko Kierownika biura
LGD - U ŹRÓDEŁ dostępny na stronie internetowej Stowarzyszenia http://www.uzrodel.pl
w zakładce Dokumenty do pobrania.
Zarząd
Stowarzyszenia LGD - U ŹRÓDEŁ
03.04.2008
INFORMACJA
Starostwo Powiatowe w Końskich informuje, iż Zarząd Powiatu w Końskich Uchwałą nr 17/2008 z dnia 27 marca 2008 roku zatwierdził procedury określające szczegółowy tryb składania, rozpatrywania wniosków i przyznawania jednorazowych dotacji ze środków PFRON na rozpoczęcie działalności gospodarczej, rolniczej albo na wniesienie wkładu do spółdzielni socjalnej dla osób niepełnosprawnych.
27.12.2007
OGŁOSZENIE O WYBORZE USŁUGI
27.12.2007
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
13.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU USŁUGI: Usługę żywnościową polegającą na przygotowaniu i dostarczaniu całodziennego wyżywienia dla wychowanków Wielofunkcyjnej Placówki Pomocy Dziecku i Rodzinie w Stąporkowie
DOKUMENTACJA DO POBRANIA
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami (plik .doc)
Załączniki do SIWZ:
- zestawienie_wydanych_calodziennych posilkow.doc (plik .doc)
- szczegołowy_opis_przedmiotu_zamowienia.doc (plik .doc)
- formularz_oferty.doc (plik .doc)
- oswiadczenie_o_spełnianiu_warunkow.doc (plik .doc)
- projekt_umowy.doc (plik .doc)
23.11.2007
OGŁOSZENIE
Starosty Koneckiego
o otwartym konkursie ofert na realizację zadania z zakresu pomocy społecznej
w okresie od 1 stycznia 2008 roku do 31 grudnia 2008 roku
na prowadzenie środowiskowych form wsparcia dla dzieci ze środowisk
najuboższych i dysfunkcyjnych � placówek wsparcia dziennego.
- Rodzaj zadania
Starosta Konecki, zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (Dz. U. z 2004 r., Nr 64, poz. 593 z pón. zm.) zaprasza organizacje pozarządowe do składania ofert na realizację w okresie od 1 stycznia 2008 roku do 31 grudnia 2008 roku, zadania z zakresu pomocy społecznej: prowadzenie środowiskowych form wsparcia dla dzieci ze środowisk najuboższych i dysfunkcyjnych � placówek wsparcia dziennego.
- Wysokość dotacji na realizację zadania
Wysokość środków finansowych na realizację zadania przeznaczone w projekcie budżetu Powiatu Koneckiego na rok 2008 wynosi: 90.000,00 złotych.
- Warunki przyznania dotacji
Dotacja zostanie przyznana podmiotom wyłonionym w drodze konkursu, z uwzględnieniem charakteru placówki, potrzeb dzieci tam przebywających oraz terytorialnego zasięgu poszczególnych placówek.
- Termin i warunki realizacji zadania
Zadanie winno być zrealizowane w okresie od 1 stycznia 2008 roku do 31 grudnia 2008 roku, przy zachowaniu następujących warunków:
- działania opiekuńczo � wychowawcze podjęte wobec dzieci wymagających wsparcia.
- dostępność usług co najmniej od poniedziałku do piątku, nie mniej niż 4 godziny dziennie,
- zakres zadań zgodny ze zdiagnozowanymi potrzebami dzieci i młodzieży,
- obowiązek współpracy z Ośrodkiem Pomocy Społecznej, szkołą, poradnią rodzinną, kuratorem, sądem rodzinnym, innymi
- placówkami pomocy dziecku i rodzinie na terenie powiatu,
- zapewnienie co najmniej jednego posiłku dziennie,
- promowanie swojej działalności w instytucjach i placówkach pomocy społecznej na terenie Powiatu Koneckiego.
- Termin składania ofert
Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20 grudnia 2007 roku do godziny 15:00 w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Staszica 2, 26 � 200 Końskie. Jedna oferta dotyczy działalności jednej placówki. W przypadku składania przez jeden podmiot kilku ofert (dotyczących kilku placówek), wymagane jest złożenie przy każdej z nich kompletu dokumentów.
- Tryb i kryteria stosowane przy wyborze oferty.
Starosta Konecki powoła najpóniej do dnia, w którym upływa termin składania ofert
( tj. do dnia 20 grudnia 2007 roku), trzyosobowy zespół ("Komisję")
opiniujący oferty. Komisyjne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 21 grudnia 2007 roku o godzinie 11:00. Dopuszcza się udział przedstawicieli oferentów we wstępnym posiedzeniu Komisji podczas którego nastąpi otwarcie złożonych ofert i sprawdzenie dokumentacji pod względem formalnym.
Oferty sporządzone wadliwie albo niekompletne co do wymaganego zestawu dokumentów lub informacji pozostaną bez rozpatrzenia.
W terminie do 7 dni od dokonania wstępnego sprawdzenia Komisja rozpatrzy oferty i dokona wyboru ofert biorąc pod uwagę kryteria określone w art. 31 ust. 1 pkt 1-6 ustawy o pomocy społecznej, a ponadto:
- doświadczenie oferenta w prowadzeniu placówki opiekuńczo � wychowawczej wsparcia dziennego
- posiadanie przez oferenta pomieszczeń zabezpieczających właściwą pracę placówki,
- sala do zajęć grupowych, miejsce do pracy indywidualnej, zaplecze kuchenne, węzeł sanitarny.
Powyższy warunek zostanie spełniony w przypadku przedstawienia przez oferenta przyrzeczenia zawarcia umowy, w oparciu o którą oferent będzie dysponował prawem do lokalu;
- kwalifikacje personelu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z 14 lutego 2005 roku w sprawie placówek
- opiekuńczo � wychowawczych (Dz. U. Nr 37, poz. 331),
- dokumentacja pracy z dzieckiem i rodziną,
- dokumentacja pracy grupowej,
- pisemna zgoda rodziców dzieci na ich uczestnictwo w zajęciach realizowanych przez placówkę.
Wyniki konkursu oraz warunki zlecenia realizacji zadania zostaną podane do publicznej wiadomości w ciągu 3 dni od wyłonienia podmiotów, którym te zadania zostaną zlecone.
- Procedura składania ofert.
Oferty należy składać w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Końskich przy ul. Staszica 2 , w nieprzekraczalnym terminie do 20 grudnia 2007 roku.
Oferty należy składać na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 grudnia 2005 r. w sprawie wzoru oferty realizacji zadania publicznego, ramowego wzoru umowy o wykonanie zadania publicznego i wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz. U. nr 264, poz. 2207).
Ofert należy składać w zamkniętej kopercie, w miejscu i czasie określonym w ogłoszeniu.
Koperta powinna być zamknięta z oznaczeniem nazwy i adresu podmiotu oraz nazwy zadania określonego w konkursie.
Wymagana dokumentacja
- prawidłowo i kompletnie wypełniony formularz (w dwóch egzemplarzach),
- oferta podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli, zgodnie z wyciągiem z Krajowego Rejestru Sądowego,
- aktualny na dzień otwarcia ofert wyciąg z rejestru sądowego (ważny do 3 miesięcy od daty wystawienia) lub poświadczona kopia, a w przypadku organizacji kościelnych lub związków wyznaniowych dokumenty poświadczające osobowość prawną,
- kopia poświadczona powinna być przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli,
- regulamin organizacyjny placówki,
- sprawozdanie merytoryczne oraz finansowe z działalności za rok 2006, a w przypadku podmiotów prowadzących działalność przez okres krótszy - za pełen okres działalności,
- oświadczenie osób reprezentujących organizację o nie prowadzeniu działań przez organizację w celu osiągnięcia zysku (nie dotyczy organizacji
- posiadających status organizacji pożytku publicznego),
- rekomendację gminnego ośrodka pomocy społecznej, w obrębie którego realizowany będzie program (ważny do 3 miesięcy od daty wystawienia).
Starosta Konecki /-/ Andrzej Marek Lenart |
30.10.2007
OGŁOSZENIE
Powiatowy Inspektor Nadzoru
Budowlanego w Końskich
ul. Staszica 2, 26-200 Końskie
PINB.0717- 104/07
Końskie dn. 2007-10-30
KOMUNIKAT
W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 10 maja 2007 r. o zmianie ustawy - Prawo budowlane oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 99, poz. 665) niniejszym pismem uprzejmie informuję, że właściciel lub zarządca obiektu budowlanego jest obowiązany:
- utrzymywać i użytkować obiekt zgodnie z zasadami, o których mowa w art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (j. t. Dz. U. z 2006r Nr 156, poz. 1118 ze zm.) tj. obiekt budowlany należy użytkować w sposób zgodny z jego przeznaczeniem i wymaganiami ochrony środowiska oraz utrzymywać w należytym stanie technicznym i estetycznym, nie dopuszczając do nadmiernego pogorszenia jego właściwości użytkowych i sprawności technicznej, w szczególności w zakresie związanym z wymaganiami, o których mowa w ust. 1 pkt. 1-7
- zapewnić, dochowując należytej staranności, bezpieczne użytkowanie obiektu w razie wystąpienia czynników zewnętrznych oddziaływujących na obiekt, związanych z działaniem człowieka lub sił natury, takich jak: wyładowania atmosferyczne, wstrząsy sejsmiczne, silne wiatry, intensywne opady atmosferyczne, osuwiska ziemi, zjawiska lodowe na rzekach i morzu oraz jeziorach i zbiornikach wodnych, pożary lub powodzie, w wyniku których następuje uszkodzenie obiektu budowlanego lub bezpośrednie zagrożenie takim uszkodzeniem, mogące spowodować zagrożenie życia lub zdrowia ludzi, bezpieczeństwa mienia lub środowiska.";
Ponadto obiekty budowlane powinny być w czasie ich użytkowania poddawane przez właściciela lub zarządcę kontroli (art. 62 ust. 1):
- okresowej, co najmniej raz w roku, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego:
- elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu,
- instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska,
- instalacji gazowych oraz przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych);
- okresowej, co najmniej raz na 5 lat, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia; kontrolą tą powinno być objęte również badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów;
- okresowej w zakresie, o którym mowa w pkt 1, co najmniej dwa razy w roku, w terminach do 31 maja oraz do 30 listopada, w przypadku budynków o powierzchni zabudowy przekraczającej 2.000 m2 oraz innych obiektów budowlanych o powierzchni dachu przekraczającej 1.000 m2; osoba dokonująca kontroli jest obowiązana bezzwłocznie pisemnie zawiadomić właściwy organ o przeprowadzonej kontroli;
- bezpiecznego użytkowania obiektu każdorazowo w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 61 pkt 2.";
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Końskich
inż. Henryk Wąsik |
22.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMŁWIENIU PUBLICZNYM NA: Roboty budowlane związane z realizacją II etapu przebudowy parteru w budynku internatu w Stąporkowie pod potrzeby placówki wielofunkcyjnej
DOKUMENTACJA DO POBRANIA
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami (plik .doc)
14.11.2007
OGŁOSZENIE O WYNIKU POST�POWANIA
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Końskich, ul. Staszica 2,
26-200 Końskie, tel/fax: (0-41) 372-8406,
e-mail: pcpr.powiatkonecki@wp.pl |
ogłasza, że w przetargu nieograniczonym pn.:
"Roboty budowlane związane z realizacją II etapu przebudowy parteru w budynku internatu w Stąporkowie pod potrzeby placówki wielofunkcyjnej",
w dniu 12 listopada 2007 roku wybrana została oferta firmy:
Firma HYDROGAZ Krzysztof Dębowski, Końskie, ul. Kołłątaja 5/1
w cenie brutto: 295.000,00 złotych.
12.10.2007
OGŁOSZENIE O UNIEWAĄNIENIU POST�POWANIA O UDZIELENIE ZAMŁWIENIA PUBLICZNEGO
09.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMŁWIENIU PUBLICZNYM NA: na wykonanie zamówienia
pn. "DOSTAWA SPRZ�TU KOMPUTEROWEGO"
Uwaga: Forma ogłoszenia na poniższych zdjęciach jest podyktowana awarią na stronach Urzędu Zamówień Publicznych. Przepraszamy za niedogodności.
DOKUMENTACJA DO POBRANIA
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (plik .doc)
Załączniki do SIWZ:
- specyfikacja_techniczna.doc
- formularz_oferty.doc
- projekt_umowy_dostawy.doc
26.10.2007
OGŁOSZENIE O WYNIKU PRZETARGU
27.09.2007
GRUPY WSPARCIA
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Końskich
ZAPRASZA
Osoby zainteresowane uczestnictwem w następujących grupach wsparcia:
- dla rodziców i opiekunów z rodzin dysfunkcyjnych
- dla kobiet współuzależnionych, żon alkoholików i ofiar przemocy,
- dla dzieci z rodzin współuzależnionych.
oraz osoby zainteresowane uzyskaniem porad z zakresu:
- poradnictwa psychologicznego dla osób stosujących przemoc,
- poradnictwa prawnego,
- poradnictwa psychologicznego dla osób uzależnionych.
Udział w grupach wsparcia oraz korzystanie z poradnictwa jest
N I E O D P Ł A T N E
Grafik spotkań z poszczególnymi terapeutami i specjalistami:
Poniedziałek:
(siedziba PCPR w Końskich - ul. Staszica 2, parter, wejście od strony ul. Warszawskiej (041) 372-84-06)
godz. 16.00 - 19.00 poradnictwo psychologiczne dla osób stosujących przemoc.
godz. 15.30 - 18.30 poradnictwo prawne.
Wtorek:
(siedziba Przedszkola Samorządowego Nr 5, ul. Ks. Józefa Granata)
godz. 16.30 - 19.00 grupa wsparcia dla kobiet współuzależnionych, żon
alkoholików i ofiar przemocy.
godz. 16.30 - 19.00 grupa wsparcia dla rodziców i opiekunów z rodzin
dysfunkcyjnych.
godz. 16.30 - 19.00 grupa wsparcia dla dzieci z rodzin współuzależnionych.
Czwartek:
(siedziba PCPR w Końskich - ul. Staszica 2, parter, wejście od
strony ul. Warszawskiej.)
godz. 10.00 - 13.00 poradnictwo psychologiczne dla osób uzależnionych.
godz. 10.00 - 13.00 poradnictwo prawne.
godz. 16.00 - 18.00 poradnictwo psychologiczne dla osób uzależnionych.
13.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMŁWIENIU PUBLICZNYM NA: wykonanie robót budowlanych związanych z montażem drzwi wejściowych zewnętrznych dwuskrzydłowych w Wielofunkcyjnej Placówce Pomocy Dziecku i Rodzinie w Stąporkowie
DOKUMENTACJA DO POBRANIA
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (plik .doc)
Załączniki do SIWZ:
- formularz_oferty.doc
- projekt_umowy.doc
04.09.2007
OGŁOSZENIE O WYNIKU PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
O G Ł O S Z E N I E
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Końskich,
ul. Staszica 2,
26-200 Końskie,
fax: 0-41/372-8406,
e-mail: pcpr.powiatkonecki@wp.pl
ogłasza, że w przetargu nieograniczonym pn.: "sporządzenie kosztorysu inwestorskiego, obejmującego roboty budowlane związane z realizacją II etapu przebudowy parteru w budynku internatu w Stąporkowie pod potrzeby placówki wielofunkcyjnej",
w dniu 03 września 2007 roku wybrana została oferta firmy:
EKO - DOM PROJEKTY BUDOWLANE, ul. Maja 4, 26-200 Końskie,
w cenie brutto: 3.660,00 zł.
24.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMŁWIENIU PUBLICZNYM NA: sporządzenie kosztorysu inwestorskiego
DOKUMENTACJA DO POBRANIA
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (plik .doc)
Załączniki do SIWZ:
- zalacznik_nr1_do_siwz.doc
- projekt_umowy.doc
17.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM NA: opracowanie projektu, uzupełnienie i załozenie szczegółowej osnowy III klasy na obiekcie: gmina Smyków
DOKUMENTACJA DO POBRANIA
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (plik .doc)
Załączniki do SIWZ:
- Formularz ofertowy.doc
- Warunki techniczne.doc
- Umowa-wzor.doc
30.07.2007
OGŁOSZENIE O WYNIKU PRZETARGU
12.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMŁWIENIU PUBLICZNYM
DOKUMENTACJA DO POBRANIA
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (plik .doc)
Załączniki do SIWZ:
- Specyfikacja techniczna sprzętu komputerowego - Zał. nr 1 do SIWZ
Załącznik_nr1_ do_SIWZ_Specyfikacja_techniczna.doc
- Formularz oferty na dostawę sprzętu komputerowego - Zał. nr 2 do SIWZ
Załącznik_nr2_do_SIWZ_Formularz_oferty.doc
- Wzór umowy - Załącznik nr 3 do SIWZ
Załącznik_nr3_do_SIWZ_Projekt_umowy.doc
24.07.2007
OGŁOSZENIE O WYNIKU PRZETARGU
11.07.2007
OGŁOSZENIE O WYNIKU PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
25.06.2007
OGŁOSZENIE O WYNIKU PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
20.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMŁWIENIU - usługi (Usługi projektowe w zakresie przebudowy budynku biurowego w Końskich przy ulicy Staszica 2)
(kliknij zdjęcie, aby je powiększyć)
DOKUMENTACJA DO POBRANIA
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (plik .doc)
Załączniki do SIWZ:
- Formularz ofertowy (plik .doc)
- Umowa o prace projektowe /projekt/ (plik .doc)
13.06.2007
Znak:KD.343-1/07 Końskie 2007.06.13.
OGŁOSZENIE O ZAMŁWIENIU PUBLICZNYM
- Nazwa i adres Zamawiającego
Starostwo Powiatowe w Końskich
26-200 Końskie
ul. Staszica 2
Fax : 041/ 372 83 20, e-mail: starostwo@powiat.konskie.pl
Tel: 041/372 83 20, 041/372 41 34
Godziny urzędowania: od 7 30 do 15 30.
Godziny otwarcia kasy: od 8.00 do 14.30
NIP: 658 17 07 341, Regon: 291018514
- Określenie trybu zamówienia
Zamówienie publiczne prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podst. art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z pón. zm.), czytaj dalej jako PZP.
- Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie zamieszczona na stronie internetowej spkonskie.bip.ornak.pl
- Określenie przedmiotu oraz wielkości zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych wykonanych zgodnie z załącznikiem nr 8 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. Nr 133, poz. 1123 z póniejszymi zmianami) w ilości:
- tablice samochodowe do - 36000 szt.
- tablice motocyklowe do - 1800 szt
- tablice motorowerowe do - 1800 szt
oraz odbiór i kasacja tablic złomowych
Kod wg Wspólnego Słownika Zamówień:
27520000-6 Wyroby aluminiowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania zamówienia - 30 czerwiec 2010 r.
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
7.1.Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
- spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1.,
- działają na podstawie zezwolenia, o którym mowa w art. 75a ust. 1 ustawy
z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z póniejszymi zmianami)
- udzielą gwarancji na dostarczone tablice na okres 3 lat licząc od daty ich dostarczenia,
- spełniają wszystkie warunki określone w SIWZ.
- Prowadzą działalność gospodarczą, w zakresie której znajduje się przedmiot zamówienia.
.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
Na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów Zamawiający dokonana oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia.
- Informacja na temat wadium
Wykonawca wnosi w terminie do dnia 22 czerwca 2007r. - godz.9.30 wadium w wysokości 13200 zł w jednej z form określonych w art.45 ust.6 ustawy PZP.
W przypadku zamiaru wniesienia wadium w pieniądzu, wpłaty należy dokonać przelewem na konto: BPH Oddział w Końskich nr konta 88106000760000330000112853 z oznaczeniem że dotyczy "przetargu na tablice rejestracyjne". Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty dowód wpłaty.
- Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena oferty wyliczona przez Wykonawcę w sposób następujący:
Co = 36000xC1 + 1800xC2 + 1800xC3
przy czym:
Co - cena oferty brutto
C1 - cena jednostkowa brutto tablicy samochodowej
C2 - cena jednostkowa brutto tablicy motocyklowej
C3 - cena jednostkowa brutto tablicy motorowerowej
Znaczenie kryterium cenowego wynosi 100%, przy czym 1% = 1pkt.
- Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Końskich, 26-200 Końskie, ul. Staszica 2 (pok. nr 5 - kancelaria główna) w terminie do dnia 22 czerwca 2007r.- godz. 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi w sali konferencyjnej (pok. nr 229 II p.) w dniu 22 czerwca 2007r o godz.1030.
- Termin związania ofertą
Wykonawca będzie związany złożoną ofertą 30 dni.
- Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
- Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 13 czerwca 2007r.
Starosta Konecki /-/ Andrzej Lenart |
|